joi, 2 mai 2013

Impersonal

Critic. Mereu am facut-o. Asta stiu cel mai bine sa fac. Stiu ca nu e bine. Stiu ca ar trebui sa critici sau sa-ti spui un punct de vedere mai acid atunci cand ai in spate un bagaj de cunostinte etc. Ei bine eu nu. Imi spun parerea in stanga si-n dreapta. Si uneori am dreptate, de multe ori insa gresesc. Am invatat insa sa nu-mi mai pese. De ce ? Ei bine... compar. Pe langa critici eu compar. Cand vad in jurul meu oameni impersonali, atat de tristi, atat de prinsi in micul lor univers digital... imni spun ca e mai bine ca mine. De multe ori am vrut un telefon cu net. Acum nu mai vreau. Azi a fost o zi minunata: soare, cald, frumos. Si vedeam pe strada, in parc, la metrou, in tramvai, in magazin, la terasa, pe banca, in bar, in masina oameni langa alti oamnei.... privind cu jind in ecranele facatoare de minuni ale telefoanelor/ tabletelor/laptopurilor.
Gadgeturile imita lumea ''reala". Dar cine are nevoie de copii cand originalul este chiar la o aruncatura de bat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu