joi, 2 mai 2013

Jurnalul unui om beat

Ce? Unde? Eu? Nu... nu-mi amintesc sa fi facut asta!
Si spui ca asa ne-am cunoscut? Nu stiu despre tine dar eu imi amintesc diferit. Desenai cerculete de fum pe tavanul gri al tavernei in timp ce-mi vorbeai despre inventii dracesti. Priveai in gol si spuneai atat de multe. Trebuia sa-mi fi dat seama. Vorbesti si de fapt nu spui nimic. Vorbele tale erau goale ca paharele de pe masa. Si-a mai luat o bere. Ea a baut apa plata si atat. Strazile Bucurestiului le pareau schimabte cand au iesit din bar. El le vedea la fel, vorbind cu un aer superior despre cat de bine cunoaste locurile acelea, cate a trait, vazut si experimentat. Ea se uita in gol. Nu-i place Bucurestiul, niciodata nu i-a placut. E rece, murdar, umed de la atata zapada, de la atat de mult noroi. O prinde de mana.
E ultimul lucru pe care si-l aminteste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu